بسم الله الرحمن الرحيم
မ်က္ေမွာက္ေခတ္တြင္ အာလမ္
သာသနာ့ပညာရွင္
မ်ားကို အမ်ိဳးမ်ိဳးေ၀ဖန္ၿပစ္တင္ၾကသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ ဆိုေသာ္ အိလ္မ္ႏွင့္ အာလင္မ္၏ အဆင့္အတန္းကို ကြ်န္ေတာ္ တို႔ မသိရွိနားမလည္ေသာေၾကာင့္ ၿဖစ္သည္။ ေအာက္တြင္ ကြ်န္ေတာ့္ မွတ္စုစာအုပ္ထဲမွ အိလ္မ္ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး မွတ္သားထားသည္ကို မွ်ေ၀လိုက္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ့္ တို႔အားလံုးကို အိလ္မ္ႏွင့္ အာလင္မ္ သာသနာ့ ပညာရွင္မ်ားကို တန္ဖိုးထားေလးစားႏိုင္တဲ့ စြမ္းအားအလႅာဟ္အရွင္ၿမတ္ ေပးသနားေတာ္မူပါေစ...အာမီးန္
1.
အိလ္မ္ သာသနာ့ပညာဆည္းပူးၿခင္းသည္ မြတ္စ္လင္မ္တိုင္းအေပၚ ဖရဇ္မၿပဳမေနရတာ၀န္ၿဖစ္သည္။
2.
မုအ္မင္ႏွင့္ ကာဖိရ္ ႏွစ္ဦးစလံုးသည္ ပစၥည္း ဥစ္စာကိုရရွိေလသည္။ သာသနာ့ပညာသည္သီးသန္႔ မုအ္မင္န္သာလွ်င္္ရရွိသည္။
3.
နဖိလ္နမားဇ္ထက္သာသနာ့ ပညာဆည္းပူးၿခင္းသည္ အၿမတ္ဆံုးၿဖစ္သည္။
4.
-
ဖရဇ္တာ၀န္မ်ားေက်ပြန္စြာထမ္းေဆာင္ၿပီးလွ်င္ အလႅာဟ္အရွင္ၿမတ္နွင့္ နီးကပ္မႈရရွိရန္အတြက္ ဒုတိယအေကာင္းဆံုးမွာသာသနာ့ပညာဆည္းပူးၿခင္း ၿဖစ္သည္။
5.
-
မြတ္စ္လင္မ္တိုင္းမွတ္သားထားရမည့္ အခ်က္မွာ အစ္စလာမ္သာသနာတြင္ပညတ္ထားေသာ ဖရဇ္တာ၀န္မ်ားကို ေဆာင္ရြက္ၿခင္းသည္ ေအဗာဒသ္ခ၀ပ္ကိုးကြယ္ၿခင္းၿဖစ္ၿပီး သာသနာ့ ပညာဆည္းပူးေလ့လာၿခင္း စသည္တို႕သည္လည္း ေအဗာဒသ္ခ၀ပ္ကိုးကြယ္ၿခင္းၿဖစ္သည္။အက်ိဳးစ၀ါးဗ္လဲမ်ားစြာရ၏။
6.
-
အၾကင္သူသည္ သာသနာ့ ပညာဆည္းပူးရန္ မိမိအိမ္မွထြက္လွ်င္ အိမ္သို႔ၿပန္လည္မေရာက္ရွိသမွ်ကာလပတ္လံုး အလႅာဟ္ အရွင္ၿမတ္၏ လမ္းေတာ္တြင္ရွိေနမည္ၿဖစ္သည္။
7.
-
အၾကင္သူသည္ အစ္စလာမ္သာသနာႏွင့္ သာသနာ၏ပညာရပ္မ်ားကို သင္ယူဆည္းပူးရန္အတြက္ လမ္းခရီး တခုခုကို အလႅာဟ္အရွင္ၿမတ္သည္ ၄င္းအတြက္ ဂ်န္နသ္သုခဘံုလမ္းကို လြယ္ကူေစေတာ္မူမည္ၿဖစ္၏။
8.
-
သာသနာ့ ပညာဆည္းပူးၿခင္းႏွင့္ သင္ယူဆည္းပူးရာတြင္ၾကိဳးစားအားထုတ္ၿခင္းသည္ အရင္ကက်ဴးလြန္ခဲ့ေသာ ဂုနာဟ္အၿပစ္မ်ားမွလြတ္ၿငိမ္းခ်မ္းသာခြင့္ရရန္အေၾကာင္းခံၿဖစ္သည္။
9.
အိလ္မ္ ပညာမရွိဘဲအမလ္ မွန္ကန္ရန္မွာ ခဲယဥ္းရံုသာမက မၿဖစ္ႏိုင္ေသာ ကိစ္စပင္ၿဖစ္သည္။ မွန္ကန္ေသာ နည္းစနစ္ၿဖင့္က်င့္ေဆာင္ေသာ အမလ္သည္သာ ကဗူလ္ၿဖစ္ၿခင္းခံရသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အမလ္မွန္ကန္ရန္အိလ္မ္သင္ယူရမည္။
10. အာလင္မ္သာသနာ့ပညာရွင္တဦး မွားယြင္းခြ်တ္ေခ်ာ္သြားပါက ေ၀ဖန္ကဲ့ရဲ႕ၿခင္းမၿပဳၾကႏွင့္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္၄င္းသည္ပညာေၾကာင့္လြတ္ၿငိမ္းခ်မ္းသာခြင့္ ရႏိုင္ေသာေၾကာင့္ ၿဖစ္၏။ (အီမာမ္ ဂဇာလီ)
11. အိုပညာရွင္ မိမိရဲ႕ပညာကို ဒြန္နယာကို မက္ေမာခင္တြယ္သူတို႔ရဲ႕ အသိုင္းအ၀ိုင္းမွာထိုင္ၿပီး မညစ္ေထးပါေစနဲ႔။
12. - အိလ္မ္ဆည္းပူးရာတြင္စိတ္လိုရာကိုေလ်ာ့ရမည္။ စိတ္အလိုလိုက္ပါမ်ားလွ်င္ အိလ္မ္ကိုထိန္းသိမ္းႏိုင္မည္မဟုတ္။ ရာေပါင္းမ်ားစြာ အိလ္မ္ဆည္းပူးေသာ္လည္း ရသမွ်ႏွင့္တင္းတိမ္ကာ ဒီးန္ခိသ္မဒ္လုပ္သူမွာ ခုဂဏန္းမွ်ပင္
13. - အိလ္မ္ဆည္းပူးလွ်က္ငိုေနပါ။ သင္သည္ပညာကိုသာဆည္းပူသည္မဟုတ္။ အလႅာဟ္အရွင္ၿမတ္အေရးယူႏိုင္ရန္ အေထာက္အထားခိုင္လံုေအာင္ ၿပဳၿခင္းၿဖစ္သည္။
14. အိလ္မ္သည္ႏူရ္ ၀ူဇူလည္းႏူရ္ၿဖစ္ရာ အိလ္မ္၏ ႏဴရ္သည္ ၀ူဇူေၾကာင့္ပိုမိုမ်ားၿပားေလသည္။
15. အခ်ိန္မၿဖဳန္းႏွင့္။ မပ်င္းႏွင့္။ ပ်င္းေနလွ်င္အိလ္မ္မွလက္မဲ့ၿဖစ္မည္။ မိမိကို အစအဆံုးမအပ္ပါက အိလ္မ္သည္တခန္းတပါဒကိုမွ်ေပးမည္မဟုတ္။ မွတ္ဥာဏ္နည္းေသာ္လည္း ၾကိဳးစားမႈေၾကာင့္ ထိပ္ဆံုးကိုေရာက္လိမ့္မည္။
16. အိလ္မ္အတြက္ခရီးကို ေဂ်ဟားဒ္လို႔ မယူဆလွ်င္ ၄င္း၏အသိဥာဏ္သည္ခ်ိဳ႕ယြင္းေနေသာေၾကာင့္ၿဖစ္သည္။
17. ပညာရွာေဖြေနသမွ်အာလင္ၿဖစ္သည္။ အၿခားအရာကိုမက္ေမာသည့္ေန႕မွ စၿပီးဂ်ာဟိလ္ၿဖစ္သည္။
18. အိလ္မ္သာသနာ့ပညာ၏ စည္းကမ္းခ်က္မွာ ခရွီယသ္ အလႅာဟ္အရွင္ၿမတ္အားအေၾကာက္တရားထားရွိၿခင္း ေပၚတြင္မူတည္သည္။
19. သာသနာ့ပညာရွင္မ်ားသည္နဗီတမန္ေတာ္မ်ား၏ အေမြစားအေမြခံမ်ားၿဖစ္ၾကသည္။ သာသနာ့ပညာရွာေဖြဆည္းပူးၿခင္း၏ၾကီးမားလွသည့္အက်ိဳးစ၀ါးဗ္မွာ အလႅာဟ္အရွင္ၿမတ္၏ေက်နပ္ႏွစ္သက္မူရရွိေစၿခင္းၿဖစ္သည္။
20. ၀ိဥာည္၏အာဟာရမွာ သာသနာ့ပညာၿဖစ္သည္။၀ိညာဥ္၏သက္တမ္းတည္ရွိမႈသည္ သာသနာ့ပညာအေပၚတြင္သာမူတည္သည္။
21. အၾကင္သူသည္သာသနာပညာကိုအျခားသူမ်ားအားျပန္လည္သင္ၾကားပို႔ခ် ေပးရန္ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္သင္ယူမည္။ထိုရည္ရြယ္ခ်က္မွာလည္း
အလႅာဟ္အရွင္ၿမတ္၏ႏွစ္ျမဳိ႔မႈရရွိရန္အတြက္သာျဖစ္ခဲ့လွ်င္
အလႅာဟ္အရွင္ၿမတ္သည္ထိုသူအားနဗီတမန္ေတာ္ေပါင္း(၇၀)တို႕၏ အက်ဳိးစ၀ါးဗ္ကိုေပးသနားေတာ္မူမည္။
22. - သာသနာ့ပညာသင္ယူရင္းေသဆုံးသြားသူသည္ရွဟီးဒ္၏အဆင့္အတန္းကိုရရွိမည္။
23. -စစ္မွန္ေသာ အာလင္မ္သာသနာ့ပညာရွင္၏ အဆင့္အတန္းသည္
တကမ္ဘာလံုးရွိ မြတ္စ္လင္မ်ားထက္ အဆင့္အတန္း (၇၀၀)ျမင့္မား၏။ အဆင့္အတန္းတစ္ခုႏွင့္တစ္ခုမွာႏွစ္ေပါင္း(၅၀၀)ခရီးမ်ွကြာေ၀းသည္။
24. - အာလင္မ္ေတြအားလံုးသည္ တမန္ေတာ္ၿမတ္(စြ) ၏ကို္ယ္စားလွယ္မ်ားၿဖစ္သည္။
25. အာလင္မ္ႏွင့္ အတူရွိေနၿခင္းသည္ တမန္ေတာ္ၿမတ္(စြ) ႏွင့္ အတူရွိေနၿခင္းၿဖစ္သည္။ တမန္ေတာ္ၿမတ္(စြ) ႏွင့္အတူရွိၿခင္းသည္ အလႅာဟ္အရွင္ၿမတ္ ႏွင့္
အတူရွိၿခင္းၿဖစ္သည္။
ေကာင္စရ္ ဘာဒ္ရွာဟ္
ေကာင္စရ္ ဘာဒ္ရွာဟ္
No comments:
Post a Comment